Дене тәрбиесі және АӘД пәндері әдістемелік бірлестігі
2018 – 2019 оқу жылы
Мектептің проблемалық тақырыбы:
«Жаңартылған білім беру мазмұнына көшу жағдайындағы оқушылардың азаматтық ұстанымын, отансүйгіштік сезімін,адамгершілік және көшбасшылық қасиеттерін қалыптастыру арқылы сапслы білім беру ».
Әдістемелік тақырыбы:
«Жаңартылған білім беру мазмұнына көшу жағдайында оқушылардың сапалы білімін алудағы мұғалімдердің кәсіби құзыреттілігін дамыту».
Әдістемелік бірлестіктің проблемалық тақырыбы:
« Жаңартылған білім беруде жас ұрпаққа салауатты өмір қағидаттарын меңгерте отырып, дені сау,білімді ұрпақ арқылы пән бойынша сапалы жетістіктерге қол жеткізу».
Оқу-тәрбие ісінің мақсаты:
«Оқушының дене мәдениетін қалыптастыру, денсаулықты нығайту, ағзаның қызметтік мүмкіндіктерін арттыру және негізгі дене қасиеттерін дамыту;салауатты өмір салтын ұйымдастыруда дене шынықтыру құралдарын дұрыс қолдана білуін қамтамасыз ету»
Дене шынықтыру әдістемелік бірлестігінің сапалық құрамы:
Аты жөні: Шакен Құсайын Тұрсынұлы
Туған жылы: 31.03.1957
Ұлты: Қазақ
Білімі: жоғары, ОПИ, 1979 жыл
Мамандығы: алғашқы әскери дайындық пәні мұғалімі
Санаты: жоғары, 2014 жыл
Еңбек өтілі: 38 жыл
Білім жетілдіру курсы: 2016жыл
Аты жөні: Дүйсенғалиева Шалттыгүл Ахметқызы
Туған жылы: 21.12.1994ж
Ұлты: Қазақ
Білімі:жоғары, БҚМУ, 2017ж
Мамандығы: дене шынықтыру пәні мұғалімі
Санаты: санатсыз
Еңбек өтілі: 3 жыл
Білім жетілдіру курсы:2018жыл
Аты жөні: Галимжанова Жузум Салауатовна
Туған жылы: 15.12.1994 жыл
Ұлты: Қазақ
Білімі: жоғары, БҚИТУ, 2016ж
Мамандығы: дене шынықтыру пәні мұғалімі
Санаты: санатсыз
Еңбек өтілі: 1 жыл
Аты жөні: Жангалиев Мейербек Сапаргалиевич
Туған жылы: 01.08.1984
Ұлты: Қазақ
Білімі: жоғары, БҚМУ, 2008 жыл
Мамандығы: дене шынықтыру пәні мұғалімі
Санаты: бірінші, 2014 жыл
Еңбек өтілі: 13 жыл
Білім жетілдіру курсы: 2017 жыл
Аты жөні: Бисемалиев Махат Нурболатович
Туған жылы: 12.06.1984
Ұлты: Қазақ
Білімі: жоғары, БҚГА, 2008 жыл
Мамандығы: дене шынықтыру пәні мұғалімі
Санаты: бірінші, 2016 жыл
Еңбек өтілі: 13 жыл
Білім жетілдіру курсы: 2017 жыл