«М.Б.Ықсанов атындағы жалпы орта білім беретін мектеп» КММ
0
Мектепішілік бақылауды тиімді басқаруды ұйымдастыру

Мектепішілік бақылау нәтижелері

2021-2022 оқу жылында мектепішілік бақылау жоспары ҚР Білім және министрінің № 130 бұйрығына сай жүргізілді. 5 бөлімнен құрылды.

  1. Жаппай оқытудың орындалуын және пәндердің оқытылуын бақылау
  2. Мектеп құжаттамасының жүргізілуін бақылау
  3. Педагог кадрлардың әдістемелік жұмысының жай-күйін бақылау
  4. Тәрбие жұмысының жай-күйін бақылау
  5. Санитариялық-гигиеналық режимнің,ҚТ жай-күйін бақылау

  Мақсаты:  мектеп қызметінің деңгейін жетілдіру, мұғалімдер шеберлігін көтеру, білім беру сапасын жақсарту.

  Міндеттері:

  • Оқу-тәрбие үдерісінің дамуына оңтайлы жағдайлар жасау;
  • Оқу-тәрбие жұмысын диагностикалау, білім беру стандартынан ауытқуларды анықтау;
  • Мемлекеттік бағдарламаларды орындау, оқыту мен тәрбиелеудің ғылыми негізделген әдістерін қолдану арқылы мұғалім қызметін бақылау;
  • Оқушылардың білім, білік дағдыларының деңгейін анықтау, мұғалімдерге кәсіби шеберліктерін жетілдіру және дамыту мақсатында әдістемелік көмек көрсету;
  • Педагогикалық үдерісті жетілдіруге бағытталған әкімшілік пен ұжымның өзара әрекеттесуі.

Қыркүйек айында  жаппай оқытудың орындалуын және пәндердің оқытылуын бақылау бағытында мектептің ішкі тәртібі, мектеп қызметкерлерімен ұжымдық шартқа отыру. PIRLS -2021 халықаралық зерттеуге дайындық жұмыстарының барысы.Оқушылардың білім олқылықтарын толықтырудағы нөлдік білім кесімдерінің қорытындыларын талдау. 9-11 сынып оқушыларының  қорытынды бақылау бойынша дайындықты ұйымдастыру. Таңдау пәндерін анықтау.«Күнделік.kz»  электронды журналы жүргізудегі бастапқы жұмысын ұйымдастыру. Жаңартылған  білім беруге бағытталған 11 аб сыныптарымен  жұмыс нәтижелерін талдау. Ерекше білімді қажет ететін оқушылармен жұмыс жоспарларын ұйымдастыру, бекіту жұмыстары жүргізілді. Мектеп құжаттамасының жүргізілуін бақылауда  сынып жетекшілері мен іс жүргізушінің құжаттамаларын толтыру талаптарын орындалуы тексерілді. Педагог кадрлардың әдістемелік жұмысының жай-күйін бақылауда Бірлестік отырыстарында жұмыс жоспарларын талдау мен бекіту жұмыстарын ұйымдастыру. Мектептің оқу-әдістемелік қызметтің жұмыс бағыттарын айқындау, талдау және бекіту жұмыстары жүргізілді. Тәрбие жұмысының жай-күйін бақылауда Жоспарда бағдарламалық рухани-құнды бағдарлардың болуы.”Рухани жаңғыру” құндылықтарын БМЖ аясында барлық пән бойынша оқу бағдарламаларының оқу мақсаттары жүйесіне енгізу. ҚР Президентінің жолдауымен таныстыру.Аз қамтылған, АӘК пен көпбалалы отбасы балаларының құжатын жинақтау және 1-11 сынып оқушыларының сабаққа қатысуын бақылауға алынды. Санитариялық-гигиеналық режимнің,ҚТ жай-күйін бақылауда Білім беру объектілеріне қойылатын санитариялық-эпидемиологиялық талаптарды орындау және жабдықпен және жиһазбен қамту нормаларын сақтау.Оқушылардың спорттық,өнер, интеллектуалдық т.б бағытындағы үйірмелер мен секцияларға тарту,жұмыс бағыттарын анықтау,бекіту. Оқушылардың бос уақытын тиімді ұйымдастыруда сапалық, сандық көрсеткіштерін ұлғайту бақыланды.

Қазан айында қорытынды аттестаттауға  таңдау пәнін анықтап, дайындау.9,11 сыны оқушыларының бастапқы  қорытынды аттестатату  қорытындыларын  талдау.PISA-2022 халықаралық зерттеуге дайындық жұмыстарының барысы ББМЖ мен қорытынды аттестаттау бойынша жұмыстарының орындалуы бақыланды Пəн мұғалімдерінің форматқа сәйкес журналды уақытылы толтыруы (ҚБ, БЖБ балдарының қойылуы).Аттестатталушы педагогтармен жұмыс бағыттарын анықтау. Жаңадан қабылданған мұғалімдердің сабақтарына қатысу,  іс-тәжірибиелерін зерделеу, әдістемелік көмек көрсету.Уақытынан бұрын пән мұғалімдерінің біліктіліктерін арттыру.Педагог кадрлардың аттестаттау жұмысын жүргізу. .Пән мұғалімдерінің тәжірибесін талапқа сай безендіріп, уақытында тарату.ҰББҚ жүргізілуін бақылау. Мектеп оқушылары арасында жолда жүру ережесін сақтау барысындағы жұмыстардың жүргізілуін бақылау. Құқықбұзушылықтың алдын-алу шараларын ұйымдастыру.ҚР Президенті Қасым-Жомарт Тоқаевтың «Халық бірлігі және жүйелі реформалар-ел өркендеуінің негізі» Жолдауын талқыланды. Жасөспірімдерге қатысты жыныстық қол сұғушылықтың алдын алу жұмыстарын жүргізілді .Аз қамтылғын , жетім, ата-анасының қамқорлығынсыз  қалған  балалармен жұмысын жүргізді .Оқушылардың  қауіпсіздігін қамтамасыз ету жұмыстарын жүргізу.Тұмау мен ЖРВИ бойынша санитариялық-профилактикалық,санитариялық-эпидемияға қарсы іс-шараларды жүргізу жұмыстарын жүргізу бақыланды.

Қараша айында факультатив және үйірме жұмыстарының жүргізілу сапасын бақылау.Бір сабақтан «4» және «3» бағалары бар оқушылармен сынып жетекшілері мен пән мұғалімдерінің жұмысы  тексерілді.Оқушылардың білім олқылықтарын жою жұмысы бойынша қыркүйек айында өткен нөлдік білім кесімі қорытындысын талдау.5аб, 11б, 9б сыныптарының білім сапасын көтеру жолдары туралы қаралды.Бастауыш сынып мұғалімдерінің  қалыптастырушы тапсырмаларын қолдануын  бақыланды.Білім сапасын көтеру жұмыстарын бақыланып, талданды.Жаңадан қабылданған мұғалімдердің сабақтарына қатысу,  іс-тәжірибиелерін зерделеу, әдістемелік көмек көрсетілді.Алғашы әскери және технологиялық дайындық  пәні мұғалімі Н.Жұмағалиевтің іс-тәжірибесін зерделенді.Тәлімгерлік жұмыстың жүргізілуі жайын бақылау.Оқушыларды қалалық пән олимпиадасына дайындау жұмыстары бақыланды.Мектеп оқушыларының ғылыми-зерттеу жұмыстарын ұйымдастырылуы.Жасөспірімдер арасында суицидке итермелейтін әрекеттің алдын алу жұмыстары бақыланды.Ата-аналармен жұмыстың жүргізілуінің  талдауын тыңдалды.Тұрмыстық зорлық- зомбылықтың және жыныстық қол сұғушылықтың алдын алу жұмыстары қаралды.Тұрмыстық зорлық- зомбылықтың және жыныстық қол сұғушылықтың алдын алу жұмыстары жүргізілді.Зиянды заттарды пайдаланудың алдын алудағы наркобекет жұмысы, 7-11 сынып қыздарымен жүргізілетін жыныстық тәрбие шараларының сапасы,«Тәуекел тобына»  енгізілген оқушылармен жеке жұмысының сапасы,санитарлық-эпидемиологиялық талаптарды сақтаудағы мектеп жұмысын бақыланды.

Желтоқсан айында Мектеп оқушыларының ыстық тамақпен қамтылу сапасы.ПДПК-ның ұсынымымен есепте тұрған оқушылармен  логопед пен дефектологтың жұмысының сапасы бақыланды.Математика,физика,жаратылыстану пәндерінен БЖБ мен ТЖБ-ның жүргізілуі талданды.Қорытынды аттестаттау, ОЖСБ сынамалау тестілеулерін  нәтижелері талданды. Көркем еңбек,музыка,дене тәрбиесі пәні мұғалімдерінің оқыту үдерісінде АКТ қолдануын бақыланды.Мектеп оқушыларының ыстық тамақпен қамтылу сапасын бақылауға алынды. ҰБДҚ  жүргізілу жайын бақылау және күнделік kz жүргізілу жайы бақыланды.Мұғалімдердің іс-тәжірибелерін тарату жұмыстарын бақыланды.Аттестацияның екінші кезеңін қорытындылау нәтижелері

Мектептегі аттестация жұмысының барысы талданды. Мектеп оқушыларының сабаққа қатысын бақылау,  білім беру объектілеріне қойылатын санитариялық-эпидемиологиялық талаптарды орындау және жабдықпен және жиһазбен қамту нормаларын сақтау туралы бақыланды.

Қаңтар айында 9 сыныптардағы үлгерімнің және кәсіпке бағдарлау жұмысының жағдайы тексерілді.Жас мамандардың ҚМЖ-дағы оқу мақсаттарының тиімді қолдануы талданды. Мектепте ұйымдастырылатын жобалар жұмысының барысы, «3», «4»-ке шыққан оқушылармен пән мұғалімінің жұмыс барысы.Үлгірімі төмен оқушылармен жұмыс алгебра, геометрия, Қазақстан тарихы, дүниежүзі тарихы, физика , биология, химия пәндерінің берілуін бақылау. (Гумарова Д.Г.,Жумашева С.А., Мусина К.А., Кенжеғұлова А.И. Купжасарова А.К.Чожикова А.Х.Ташимова Г.А.) І-жарты жылдық бойынша барлық пәндердің уақытылы орындылуын қадағаланды. Жас педагогтың кәсіби дамуына ынталандырудағы сабақты бақылау мен талдау нәтижелері талданды.Мұғалімдердің ғылыми-жобалық зерттеу жұмыстарын ұйымдастыру жайын бақылауЖММ, ОТМ және шығармашылық топтар жетекшілерінің есебі«Тәуекел тобына»  енгізілген оқушылармен жеке жұмысының жайы«Қыз Жібек» қыздар клубы мен «Азамат» ұлдар клубының жұмысының сапасы бақыланып, талданды.Ата-аналар жиналыстарын өткізу сапалылығы бақыланды.І жартыжылдық бойынша оқушылардың сабаққа қатысы бақыланды.Мектепте медициналық топта тұрған оқушылармен жұмыс сапасы талданды.

Ақпан айында Мектеп оқушыларының ыстық тамақпен қамтылу сапасын бақылау.География, жаратылыстану пәндерінің берілуі мен мемлекеттік бағдарламаның орындалуын тексерілді.9.11 сынып оқушыларына кәсіби бағдар беру жұмыстарының сапасы бақыланды.Қазақ тілі,орыс тілі пәндерінде кері байланыстың ұйымдастырылды.Қорытынды аттестаттау, ҰБТ  сынама тестілеу қорытындыларын талдауАлгебра, геометрия, Қазақстан тарихы, дүниежүзі тарихы, физика , биология, химия пәндерінің берілуін бақылау. (Гумарова Д.Г.,Жумашева С.А., Мусина К.А., Кенжеғұлова А.И. Купжасарова А.К.Чожикова А.Х.Ташимова Г.А.)Ерекше  білім беру қажеттіліктері бар оқушылармен жұмыс сапасы.Ғылыми жобалар сайысына оқушылар дайындау сапасы,Мұғалімдердің газет-журнал беттерінде тәжірибемен бөлісуін бақылау, Мектепішілік кіші олимпиада ұйымдастыруын бақылау,«Жас ұлан», «Жас қыран» ұйымы жұмысы барысы бақыланды. Мектеп кітапханашысында жүргізілетін жобалар жұмыстарын бақылау. Мектептегі ата-аналар комитетінің қыздармен жұмысын бақылау. 5 «б»  сынып оқушыларының сабаққа қатысуы мен тәртібін бақылауға алынды. Мектептегі АҚ мен ТЖ жұмыстарының жүргізілу сапасы талданды.

Наурыз айында Қолданбалы курстардың сапалы өтілуін бақылау.Қорытынды аттестаттауға дайындық барысының талданды. Ағылшын тілі, Қазақстан тарихы пәндерінде білім беру платформаларын қолдану тәжірбиесінен шеберлік сынып өткізілді.Қорытынды аттестаттау мен ББЖМ дайындық барысы бақыланды.Жаhандық құзіреттілік курсы бойынша 5-8 сыныптардағы пәндердің берілу жайы бақыланды. ҚББДҚ жұмысының сапалылығы бақыланды.Жаңадан келген жас мамандардың тәлімгерлерімен жұмысы,әдістемелік бірлестіктер жұмысының қорытындысың талдауы қаралды.Мектеп оқушылары арасында құқықбұзушылықты болдырмау мақсатында атқарылған жұмыстар қорытындылары талданды.Сыбайлас жемқорлықтың алдын-алу жұмыстарының талдауы,Мектепте діни экстремизмнің алдын алу жұмыстарының барысы бақылауға алынды. Мектепішілік жобалардың жүргізілу барысы бақыланды.7 «б» сынып оқушыларының сабаққа қатысын , сынып жетекші С.Темиргалиеваның  жұмысын  бақылауға алынды. Білім беру объектілеріне қойылатын санитариялық-эпидемиологиялық талаптарды орындау және жабдықпен және жиһазбен қамту нормаларын сақтау бақыланды.

Сәуір айында мектеп оқушыларының ыстық тамақпен қамтылу сапасы бақыланды.11 сынып оқушыларының қорытынды аттестаттау алдындағы психологиялық жәй- күйін анықталды. «Жазғы мектеп» жұмысын үйымдастыру жұмыстары талданды.Оқушылардың білім олқылықтарын реттеу жұмыстарының мониторингі талданды.Мектеп әкімшілігінің кіріс шығыс хаттарымен жұмысын  тексеру. «Жас мұғалімдер» мектебі, «Озат тәжірибе» мектебі, «Ұлағат» ОҒҚ, «Игі қадам» қоғамдастық т.б. шығармашылық топтардың жұмыс нәтижелері Әдістемелік кеңестің жылдық жұмыс жоспарын қорытындыланды. Оқушылардың көшеде жол ережесін сақтаудағы сынып жетекші жұмысының жүргізілуі бақыланып, талданды.Мектептегі «Адал ұрпақ» клубының жұмысының сапасы, патриоттық айлықты ұйымдастырылуын бақылауға алынды.Мектепті гүлдендіру мен көгалдандыру жұмыстарын ұйымдастыру. Оқушылардың мектептегі, дәліздегі және сыныптардағы қауіпсіздігін қамтамасыз етудегі мектеп жұмысын бақыланды.

Мамыр айында 1,5 сыныптар оқушыларының бейімделу нәтижелері бақыланды.Мұғалім алдын-ала жүктемелері мен еңбек демалысына шығу кестесімен таныстырылды.Оқу жылының қорытындыларын тыңдалды. 9 сынып оқушылары мен ата-аналарына ББЖМ мен қорытынды аттестаттау ережесімен таныстырылды.Басшы жанындағы қызметкерлердің қызметін бағалау комиссиясының қорытындыларымен таныстырылды.Мектепішілік бақылауды талдау нәтижелері тыңдалды.Мұғалімнің өз тәжірбиесін зерттеу қызметінің сапасы. жаңадан қабылданған мұғалімдердің жұмыс нәтижелерін бағалау бақыланды.Оқушылардың жазғы демалысын ұйымдастыру жайы талданды. Мерекенің сапалы, қауіпсіз өтуін қамтамасыз ету жұмыстары жүргізілді.Оқушыларды педагогикалық-психологиялық жетелеудегі психолог жұмысының жәйі бақыланды.

Маусым айында қорытынды аттестаттау  қорытындылары талданды. Емтихан комиссиясының төрайымының емтихан материалдарын толтыруын тексеру жұмыстары жүргізіліп, анықтамасы жазылды.Мектеп түлектерінің құжаттарының дұрыс толтырылуы тексерілді.Жаңа оқу жылына жоспарлар мен жобаларды жоспарланды.Мектеп бітіру кешін сапалы өтуін ұйымдастыру, жаңа оқу жылына жұмыс жоспарының бағыттарын анықталды. Жөндеу жұмыстары ұйымдастыру туралы қаралды.

 

Күшті жақтары

Әлсіз тұстары

- Оқушылардың  функционалдық сауаттылығын дамыту;

- заманауи ақпарат құралдарын қолдана отырып, өз бетінше білім алу мүмкіндігі;

- қоғамда еңбек дағдыларын қалыптастыру;

- шығармашылық және қарым-қатынас дағдыларын дамыту;

- ғылыми –әдістемелік жұмысты сапалы ұйымдастыру,педагогикалық қызметкерлердің оқуы мен дамуы;

- үлгерім динамикасы мен оқу деңгей;

- білм беру бағдарламасын игеру;

- оқушылардың олимпиадалар мен спорттық байқауларға қатысы;

- оқушыларының PISA, TIMSS, PIRLS  Халықаралық салыстырмалы зерттеулерге қатысуы;

- оқушыларды тәрбиелеу мен білім беруде ақпаратты құралдарды жеткіліксіз қолдану;

- онлайн оқытуда кейбір педагогтердің қиындыққа ұшырауы;

- жекелеген оқушылардың құзыреттілігінің қалыптасуы;

Мүмкіндіктері

Қауіп-қатері

-оқытушылық құрамды, оқытушылық шеберлікті жоғарылатуға ынталандыру;

- инновациялық әдіс-тәсілдерді тәжірибеде қолдану үшін сынақтан өткізу және енгізу;

- сабақта оқушыларды бағалауды балдық жүйеге енгізу, оқу процесінде оқушыларды объективті бағалау;

- қолданбалы және таңдау бойынша курстарды сапалы жүргізе білу.

- компьютерлік тестілеу;

- орта білімнің инфрақұрылымын дамыту және мектептерді техникалық жабдықтау;

- қосымша білім беруді жетілдіру;

- білім беру процесінің маңыздылығын қоғамдық түсінбеушілік (ата-ананың қарсылығы);

- орта білім берудің жаңартылған мазмұнын енгізудің біржақты көрінісін көрсететін бұқаралық ақпарат құралдарына субъективті баға беру;

-педагогикалық қауымдастықтың инновациядан бас тартуы;

- білім беру ұйымының процеске ресми қатысуы және кері көзқарасы;

- ПОҚ жеткіліксіз даярлығы;

       - жіберілген қателерді ескере отырып,    ұжым ішінде жетілдіруді жүзеге асыру;