«М.Б.Ықсанов атындағы жалпы орта білім беретін мектеп» КММ
0
ЖЫЛДЫҚ ЖОСПАР ПСИХОЛОГ



Бекітемін:_______________                                                       Келісемін:___________________

Мектеп директоры:  А.З.Губашева                                           Директордың тәрбие ісі жөніндегі орынбасары: А.Қ.Қуатова                                              

 

 

 

М.Б.Ықсанов атындағы №36 ОЖББ мектебінде 2016-2017 оқу жылындағы психологиялық қызмет бойынша педагог-психологтың перспективалық жұмыс жоспары

 

 

 

 

 

 

Мектеп психологтары:  К.Н.Губашев

А.Л.Мұратова  

 

 

 

 

Қыркүйек

 

 

Р/с

Жұмыс мазмұны

Мақсаты

Зерттеу әдістері

Контингент

Жауаптылар

 

   Шығыс

Дайындық кезең

 

1

Оқу-тәрбие үрдісінде қиындық келтіретін оқушылар тізімін жасақтау.

1 сыныпқа қабылданған оқушылардың

іс қағаздарымен танысу, контингентін зерттеу.

Психологиялық қызметті жүйелі түрде ұйымдастыру

Сабақтарға ену, сынып жекетшілерімен сөйлесу, әдістемелер жүргізу

1-11 сыныптар

 

Психолог

Кеңес журналы

2

Мектепке дейінгі кезеңнен бастауышқа, бастауыштан орта буынға, орта буыннан жоғары буынға өту кезеңін бақылау.

Сабақтарға ену, сынып жекетшілерімен сөйлесу, әдістемелер жүргізу

1, 4-5,

9-10

1, 4-5,

9-10 сыныптар

Психолог

Кеңес журналы

3

Мектеп ұжымына жаңадан келген ұстаздармен  оқушылармен жұмыс

Бейімділікте көмек көрсету

 Әңгімелесу

 Оқу үрдісіне қатысушылар

Психолог

Кеңес журналы

4

Әңгімелесу

Педагогикалық ұжымдағы психологиялық климатты бағалау

Педагогикалық ұжымдағы психологиялық климатты бағалау

 Мұғалімдер

Психолог

әлеуметтік педагог

Кеңес журналы

5

Мектеп бітірушілерге ҰБТ-дің ерекшеліктерімен таныстыру.

Мағұлмат беру

«ҰБТ-ның өту барысы және ережелері»

11 сынып

Психолог

Кеңес журналы

6

Дарынды оқушыларды бақылау, ақпарат жинақтау

Дарынды оқушыларды анықтау

Бақылау

2-8 сыныптар

Психолог, сынып жетекші

Бақылау хаттама

7

Сәтсіз отбасы, әкесімен тәрбиеленетін қыздар, психоэмоционалдық жағдайын анықтау.

R – тобындағы оқушыларды анықтау

Бақылау

1-11 сынып

Психолог,

Әлеу. Пед.

Бақылау хаттама

8

Мектеп бойынша дарынды

 оқушыларды бақылау.

Бақылау,дарынды оқушыларды

 іріктеп, зерттеу

1-11 сынып

1-11 сынып

Мұғалімдер

Психолог

Бақылау хаттама

Диагностикалық жұмыс

9

Психоәлеуметтік жетілгендік деңгейін

 анықтау

Психоәлеуметтік жетілгендік деңгейін  анықтау

Тесттілік әңгімелесу С.А.Банков

1 сынып

Психолог

Анықтама

10

Мектепке жетілгендігін анықтау

Мектепке жетілгендігін анықтау.

Керна-Ирасек тестісі бойынша (1-тапсырма. Ер адам фигурасын салу. 2-тапсырма. Жазылған мәтінді имитациялау, бейнелеп жазу. 3-тапсырма Нүктелер тобын көшіріп салу) Люшер әдістемесі «Ағаш»

1сынып

Психолог

Анықтама

11

«Мектеп мотивациясы»

Оқушылардың оқуға қызығушылықтарын зерттеп,

 оларға қолдау жасау.

Әдістеме: «Жануарлар мектебі», «Жаңбыр астындағы адам»

2 - 4 сынып

Психолог

Анықтама

12

Танымдық процестерді зерттеу көру,есту,есте сақтау, зейін  – ерікті, еріксіз, көлемі

Көру ,есту,есте сақтау, зейін  – ерікті, еріксіз, көлемі

«Шатасқан сызықтар»

«Суреттерді есте сақта»

1-4 сынып

3 апта

Психолог

Анықтама

13

Пән мұғалімдері арқылы

 дарынды оқушыны анықтау.

Дарынды оқушымен жұмысты қолдау.

Тест: «Мұғалімнің дарынды

балалармен жұмыс қабілетін

 анықтау»

Мұғалімдер

Психолог

Анықтама

14

Баланың мектепке дайындығын анықтау

Ата-анамен бала арасындағы

қарым –қатынасты анықтау.

 

Сауалнама: «Балаңыз мектепке дайын ба?»

1 сынып

ата-аналары

Психолог

Анықтама

15

Оқушылардың оқу үрдісіне бейімделуін сырттай бақылау.

Бейімделу ерекшеліктерін анықтау.

Сауалнама: «1 сынып оқушысының мектепке

Бейімделу ерекшелеіктерін

анықтау»

1 сынып

Сын.жет.

Психолог

Анықтама

16

ОЖСБ-дың кемшіліктері мен артықшылықтарын анықтау.

Ақпаратпен таныстыру.

Сауалнама: «Менің ОЖСБ туралы пікірім»

4-9 сынып

Психолог

Анықтама

Түзету-дамыту жұмысы

 

17

 «Өз балана үлгі бол»

 

5-6 жастағы баланың психологиялық ерекшелігі

Баяндама

 1 сынып

ата-анасы

Психолог

 

Хаттама

18

 «Бейімделу кезіндегі 5- ші  сыныптағы қиындықтар»

 

Бейімделу кезінде қолдау көрсету

Баяндама

5 сынып

ата-анасы

Психолог

Хаттама

 

 

 

Қазан

 

Р/с

Жұмыс мазмұны

Мақсаты

Зерттеу әдістері

Контингент

 Жауаптылар

 

   Шығыс

Дайындық кезеңі

19

Сабақтарға ену.

Үлгерімі төмен оқушыларлардың тізімін жасақтау.

Сынып  жетекшімен

сөйлесу, әдістеме

жүргізу.

2-11 сынып

Психолог

Үлгерімі төмен оқушының

тізімі анықталады.

Диагностикалық жұмыс

20

 Шығармашылық ақыл-ой деңгейін анықтау.

 Оқушылардың шығармашылық ойлау деңгейін зерттеу.

Джонс Креативтілігі сұрақнамасы

2- 4  сынып

Психолог

Анықтама

21

Танымдық процестерді анықтау.

Нақты -бейнелік ойлау, қабылдау

«Фигураларды қос», «Не аяқталып салынбаған?», «Кілемшені немен жамауға болады? »

1-4 сынып

Психолог

Анықтама

22

5 сыныпқа бейімделу

процесіндегі ата-ана

қолдауының маңыздылығын

түсіндіру.

Ата-ана жауапкершілігін арттыру.

Сауалнама: «5 сыныптан күтетін нәтижеңіз?»

5 сынып ата-аналары

Психолог

Анықтама

23

Ұжым мүшелерінің арасында жағымды қарым-қатынас орнату.

Сыртай бақылау арқылы баға беру.

Тест: «Оскар»

Мұғалімдер

Психолог

Анықтама

24

Оқушылардың зиянды

әдеттерге бейімділігін анықтау.

Оқушыларды зиянды әдеттерден аулақ болуды насихаттау.

Сауалнама: «Зинды әдеттер»

4-11 сынып

Психолог

Анықтама

25

Оқушы бойындағы қобалжу деңгейін анықтау.

Қобалжу деңгейін анықтау.

Әдістеме: «Үйлер»  Люшер.

 «Қобалжу Филипс»

«Қобалжу» Кондаш

1 -4 сынып  

5-8 сынып

9-11 сынып 

Психолог

Анықтама

26

Оқушылардың ҰБТ-ке

дайындық деңгейін анықтау.

Күн тіртібі мен уақытын тиімді пайдалануға насхаттау.

Сауалнама: «ҰБТ-ге дайындығыңыз қандай?»

11 сынып

Психолог

Анықтама

Түзету дамыту жұмысы

27

Ата-аналарға ақпарат бере отырып, бала қауіпсіздігіне жауапкершілік арттыру.

Адам саудасының алдын алу.

Баяндама: «Адам саудалаудың алдын-алу»

Ата-ана

Психолог

Хаттама

28

Өмірге жағымды көзқарас қалыптастыру.

«R»тобындағы оқушылардың өмірге сүйіспеншілік көзқарас қалыптастыру

Дөңгелек үстел:  «Менің өмірлік жолым»

«R»тобы

Психолог

Хаттама

29

Оқушылардың көзқарасын анықтау.

Мамандықтар туралы білім

беру.

Баяндама: « Мамандықтар туралы не білеміз?»

9 сынып

Психолог

Хаттама

30

Оқушылардың арасындағы қарым-қатынасты реттеу.

Суицидке итермелейтін әрекеттің алдын алу.

Баяндама:«Жасөспірімдердің өзіне-өзі қол салу міселесі»

Сын. жетекші

Психолог

Хаттама

 

Ағартушылық кеңес жұмысы

31

Ерікті сұранысқа орай

ата-аналарға кеңес беру

Әр тұлға өз сұрағына қатысты

 бағыт, көмек алу

Жеке кеңе беру, әңгімелесу.

Ата-аналар

Психолог

Кеңес беру журналы

32

Ата-аналарға психологиялық

кеңес беру

Ата-аналарға психологиялық

көмек беру.

Жадынама

Ата-аналар

Психолог

Кеңес беру журналы

Психопрофилактика

33

Оқушыны ортаға тәрбиелеу

Оқушылар арасында жағымды қарым-қатынастар орнату.

«Кел, дос болайық» тренинг

1 сынып

Психолог

Хаттама

34

Ата-ананың балаға деген сүйіспеншілігін арттыру.

Ата-аның жауапкершілігін арттыру.

Тренинг: «Отбасы-адам бақытының негізі»

1 сынып

 ата-аналары

Психолог

Хаттама

35

Оқушылар арсында жағымды қарым-қатынас  қалыптастыру.

Оқушылардың өз-өздеріне

деген сенімділіктерін күшейту.

Тренинг: «Менің жетістіктерім»

11сынып

Психолог

Хаттама

36

Оқушы бойындағы қобалжуды жою.

Оқушылардың ОЖСБ

дайындық кезіндегі

эмоциялары мен көңіл-күйін

көтеру.

Тренинг: «Эмоция және мінез-құлық»

9 сынып

Психолог

Хаттама

                   

 

 

 

Қараша

 

Р/с

Жұмыс мазмұны

Мақсаты

Зерттеу әдістері

Контингент

Жауаптылар

 

Шығыс

Диагностика

37

Стресстін алдын алу.

 Оқушының ОЖСБ-ға

дайындық кезіндегі стресс

 деңгейін анықтау.

Тест: Стреспен қалай күресуге болады?

9  сынып

Психолог

Анықтама

38

Мектеп пен ата-ана қарым-қатынасын анықтау

Тәрбиедегі ата-ана көзқарасы.

Сауалнама: «Ата-ана-Мектеп »

2-3 сынып

ата-аналары

Психолог

Анықтама

39

Оқушы арасындағы қарым-қатынасты анықтау.

 Оқушының  басқа оқушылармен қарым-қатынасын зерттеу.

Әдістеме: «Социометрия»

5-10 сынып

 

Психолог

Анықтама

40

Жек тұлғаның кәсіби бағдарын анықтау.

 

Оқушының мамандық

таңдаудағыда дайындық

деңгейі анықталады.

Климов әдістемесі

9-11 сынып

Психолог

Анықтама

41

АҚТҚ/ЖҚТҚ –ның алдын-алу.

 

 АҚТҚ/ЖҚТҚ –ға байланысты

түсінігін қалыптастыру.

Сауалнама: «Ең алдымен қауіпсіздік»

8-11 сынып

Психолог

Анықтама

42

Суицидтік мінез-құлықты анықтау.

 

Оқушылардың өмір туралы жағымды көзқарас қалыптастыру.

 

Әдістеме: Суцидке қауіптілігін анықтау Разуваева.

 

8-11 сынып

Психолог

Анықтама

43

Депрессиялық көңіл – күй жағдайын анықтау.

Депрессиялық көңіл-күйдің алдын-алу.

Әдістеме: Депрессивтік жағдайды диагностикалау. Зунге.

6-11 сынып

Психолог

Анықтама

44

Мінез ерекшелігін анықтау

Жек тұлғаның бағалау деңгейін анықтау.

Мінез акцентуациясы К.Леонгард

«R» тобы

Психолог

Анықтама

 

 

45

Жас ұстаздарды қолдау.

Жас ұстаздары өмірге сүйіспеншілігін арттыру, ынталандыру.

Баяндама: «Жарқын болашақ иесі – бүгінгі жас маман»

Жас ұстаздар

Психолог

Хаттама

 

Ағартушылық кеңес жұмысы

 

46

«Ерікті сұранысқа орай оқушылардың оқу үрдісіне, жеке мәселелеріне байланысты кеңес»

Оқушылардың мәселелеріне қатысты бағыт, көмек алады.

Жеке, топтық

 кеңес, жадынама тарату.

1,5,10- сыныптар

Психолог

Кеңес журналы

47

Мұғалімдерге көмек

Мұғалім тарапынан оқушының

 жеке ерекшелігін ескерту,

және олардың қолдауға бағыт

беру.

Жадынама,

 кеңес беру.

 Мұғалімдер

Психолог

Кеңес журналы

48

«Бейімделуге байланысты ата-аналарды психологиялық қолдау көрсету».

Ата-аналардың туындаған мәселелеріне байланысты кеңес алады.

 Жеке кеңес

Жадынама тарату

Ата-ана

Психолог

Кеңес журналы

Психопрофилактика

49

Ата-ананың баласына деген көзқарасын анықтау.

Ата-ана мен бала арасында

сенімділік сезімін тудыру

Тренинг: «Сенімділік-күш береді»

11 сынып

ата-аналары

Психолог

Хаттама

50

Үлгермеушіліктің алдын алу.

Оқу үрдісінде үлгермеушілерге психологиялық қолдау

Тренинг: «Жетістікке жетемін»

1-2 сынып

Психолог

Хаттама

51

Оқушылардың өмір құны бағалау

Оқушылардың өмірдегі

 «достық» адамгершілік құны ретінде мәнін ұғыну.

Тренинг: «Біз өмірді достықты бағалаймыз!»

4-5 сыныптар

Психолог

Хаттама

52

Оқушылардың мамандық

аясындағы бағдарлануын

анықтау.

Оқушының мамандыққа деген сүйіспеншілігін арттыру.

Тренинг: «Мамандық әлеміндегі-МЕН»

9 сынып

Психолог

Хаттама

               

 

 

 

Желтоқсан

 

Р/с

Жұмыс мазмұны

Мақсаты

Зерттеу әдістері

Контингент

 Жауаптылар

 

   Шығыс

Диагностика

 

53

Оқушылардың діни экстремизм

туралы көзқарастарын анқтау.

Жат діни ағымдардан сақтандыру

Сауалнама: «Дін туралы не білесіз?»

7-10 сынып

Психолог

Анықтама

54

Әлімжеттік пен бобсалаудың

алдын алу.

Бала құқығын қорғау.

Сауалнама«Жасөспірімдердің арасындағы әлімжеттік жасау, бобсалау»

7-9 сынып

Психолог

Анықтама

55

Жас ұстаздардың бойындағы

 кәсіби лайықтылықты анықтау.

Жас маманда өз ісінің шебері болуға шыңдау.

Сауалнама: «Сіз қандай мұғалімсіз?»

Жас ұстаздар

Психолог

Анықтама

56

Қобалжу, үрей, агрессия деңгейін анықтау.

Қобалжу, үрей, агрессия деңгейін бәсеңдету.

Тест: Қобалжу, үрей, агрессия Айзенк.

4-11 сынып

«R»тобы

Психолог

Анықтама

57

Өзін-өзі бағалау.

Оқушылардың өзін-өзі дұрыс бағалауға бағыттау.

Әдістеме: «Баспалдақ» Т.Б.Марцинковская

Әдістеме : «Мен қандаймын?»  Р.С.Немов.

Әдістеме: «Өзін - өзі бағалау» Г.Н. Казанцева. 

Әдістеме «Өзіңді –өзің бағалауың қалай»Ю.И.Киселева    

2-4 сынып

5-6 сынып

7-9 сынып

10-11сынып  

Психолог

Анықтама

Түзету дамыту жұмысы

 

58

Үлгерімі төмен оқушылардың психологиялық ерекшеліктерін

ата-анаға түсіндіру.

Үлгермеушіліктің алдын-алу.

Баяндама: «Баланы тәрбиелеу-еңбек әрі  борыш»

Үлгерімі төмен оқушылардың ата-анлары

Психолог.

 Сынып жетекші

Хаттама

59

Мұғалімдерді дарынды оқушымен жұмысын қолдау.

Дарынды оқушыны оқыту мен тәрбиелеуге үлес қосу.

Баяндама: Ізденіс ізгілікке бастайды

Мұғалімдер

Психолог

Хаттама

60

Оқушылардың болашақтағы бағыттары мен мамандық аясындағы қызығушылықтары анықталады.

Оқушының мақсатқа жетуге бағыттау.

Дөңгелек үстел: «Алдағы күнді жоспарла, бүгінгі күнмен өмір сүр»

9-11 сынып

Психолог

Хаттама

Ағартушылық кеңес жұмысы

 

61

Отбасындағы түсіністікті дамыту

Оқушының  мақсатқа жетуге баулу, өмірге сүйіспеншілігін арттыру.

Әңгімелесу : « Отбасы – менің өмірімдегі басты құндылық

«R»тобы

Психолог

Кеңес журналы

62

«Дарынды оқушылар мен

мұғалімдерге , ата-аналарға

 кеңес беру»

Оқушының

 жеке ерекшелігін ескерту,

және олардың қолдауға бағыт

беру.

Жеке, топтық

 кеңес, жадынама тарату.

Дарынды оқушы,

Мұғалім,

Ата-ана

Психолог

Кеңес журналы

Психопрофилактика

63

Баламен  жұмыс жүргізу міндетін жандандыру.

Ата-ананың ҰБТ-ға баланы қолдау.

Тренинг: «Жетістікке жету өз қолыңда»

11 сынып

ата-аналары

Психолог

Хаттама

64

Оқушының қызығушылығын анықтау.

Оқушының қызығушылығын, қарым-қатынас деңгейін, ішкі энергиясын, бейімделуін анықтау.

Тренинг: «Мен болашақта»

Дарынды

оқушылар

Психолог

Хаттама

65

Оқушының ойлау деңгейін анықтау.

Ойлаудың адам өміріндегі маңыздылығын түсіндіру.

Тренинг: «Ойлы бала озар»

1-4 сынып

Психолог

Хаттама

66

Сынып жетекшіні психологиялық қолдау

Психологиялық тренинг

арқылы өзін тануға және

сезім мен эмоциясын реттеуге үйрету.

Тренинг: «Өз сыныбыңызды жақсы білгіңіз келе ме?»

Сынып жетекші

Психолог

Хаттама

67

Үлгерімі төмен оқушыларды психологиялық қолдау.

 

Үлгерімі төмен оқушылардың өзіндік бағалау сапасын

арттыру.

Тренинг: «Мен тұжырымдамасы»

Оқу үлгерімі

төмен оқушы

Психолог

Хаттама

68

Оқушылардың жеке

 ерекшеліктерін анықтау.

Өмірге деген қызығушылығын арттыру.

Тренинг: «Өз мүмкіндіктерім туралы мен не білемін ?..»

11 сынып

Психолог

Хаттама

 

 

 

Қаңтар

 

Р/с

Жұмыс мазмұны

Мақсаты

Зерттеу әдістері

Контингент

 

Жауаптылар

Шығыс

Диагностика

69

Ата-аналарға арналған

анкеталық сұрақтар

Ата-анамен бала арасындағы байланысты анықтау.

Анкеталық

сұрақтар

Ата-аналар

Психолог

Анықтама

70

Оқушы бойындағы түрлі

қабілеттерін бақылау және

 анықтау.

Оқушы бойындағы түрлі

қабілеттерін  анықтау және дамыту.

Тест: «Қызығушылық  картасы »

А.Е.Галамшток

8-10 сынып

Психолог

Анықтама

71

Оқушының белгілі бір

 мамандыққа икемділігі

анықталады.

Әр баланың жеке қасиетін анықтау.

Сауалнама: «Таңдау жасадың ба?»

9- сынып

Психолог

Анықтама

72

Оқушылардың өзіндік бағалау сапасын анықтау

Оқушылардың өзін-өзі дұрыс бағалауға бағыттау.

Тест: «Өзін-өзі бағалау»

1,5,10- сынып

Психолог

Анықтама

73

Оқушының жеке

 ерекшеліктерін анықтау.

Оқушының жеке қасиеттері мен мінез –құлық ерекшелігін анықтау.

Тест: «Темпераментті

анықтау»

11 сынып

Психолог

Анықтама

74

Оқушылардың

мазасыздық деңгейлерін

анықтау.

Оқушылардың ОЖСБ

алдындағы қобалжу,

мазасыздық деңгейлерін

анықтау.

Сауалнама: «Жабығу деңгейін анықтау»

Филлипс

9 сынып

Психолог

Анықтама

Түзету дамыту жұмысы

75

Ата-анаға баланың маңызды

алғашқы кәсіби таңдау жасауға психологиялық қолдау көрсету.

 

Ата-анаға баланың маңызды

алғашқы кәсіби таңдау жасау

тұсында қалай әрекет ету

керектігін бағдарлау.

Баяндама: «Негізгі мектеп түлектеріне

бағдарлы оқу бағытын таңдауда

қалай көмектесуге болады»

9 сынып

ата-аналары

Психолог

Хаттама

Ағартушылық кеңес жұмысы

 

76

Оқушылардың мамандық

 таңдауына бағыт-бағдар беру

Жеке кеңес,

жадынама тарату

«Мамандығым-болашағым»

9-11 сынып

Психолог

Кеңес журналы

77

Ата-аналарды бағдаралды

 оқытуға дайындық

жұмыстарымен таныстыру.

 Жеке кеңес

Жадынама тарату

«Бағдаралды оқытуға дайындық» бойынша ақпарат беру

Ата-ана

Психолог

Кеңес журналы

Психопрофилактика

78

Сынып оқушылары арасында

 эмоционалды жайлы ахуал қалыптастыру.

Оқушылар арасындағы қарым-қатынасты арттыру.

Тренинг: «Сынып және Мен»

1-2 сынып

Психолог

Хаттама

79

Жасұстаздар мен ұжым арасындағы қарам-қатынасты арттыру

Жас ұстаздардың бойындағы жағымсыз қасиеттерді

жоюға көмек беру.

Тренинг: «Жас келсе іске ...»

Жас ұстаздар

Психолог

Хаттама

 

80

Өмірге деген құлшыныстарын арттыру.

Оқушыларды өмірге сүйіспеншілігін арттыру.

Тренинг: «Мен жарқын өмірді таңдаймын»

9-11сынып

Психолог

Хаттама

81

Өмірге жағымды көзқарас

 Өмірдегі стрестік, суицидтік ситуацияларды шыға білуге үйрету.

Тренинг: «Өмір- сен маған қымбатсың»

6-8 сынып

Психолог

Хаттама

 

 

 

Ақпан

 

Р/с

Жұмыс мазмұны

Мақсаты

Зерттеу әдістері

Контингент

 

Жауаптылар

Шығыс

Диагностика

 

82

Оқушы арасындағы қарым-қатынасты анықтау.

 Оқушының  басқа оқушылармен қарым-қатынасын зерттеу.

Әдістеме: «Социометрия»

1-4  сынып

«R»тобы

Психолог

Анықтама

83

Танымдық процестерді зерттеу.

Көру ,есту,есте сақтау, зейін  – ерікті, еріксіз, көлемі. Нақты -бейнелік ойлау, қабылдау

«Шатасқан сызықтар»

«Суреттерді есте сақта»

«Фигураларды қос», «Не аяқталып салынбаған?», «Кілемшені немен жамауға болады? »

1-4  сынып

Психолог

Анықтама

84

Аттестатциядан өтетін мұғалімдерді зерттеу.

Оқушылар мен пән

мұғалімдерінің арасындағы

 қарым-қатынас пен

көзқарасын анықтау

Әдістеме: «Мұғалімнің кәсіби-тұлғалық бағдарын анықтау»

Мұғалімдер

Психолог

Анықтама

Түзету дамыту жұмысы

85

Балалар мен жасөспірімдер арасындағы суицидтің

алдын алу шаралары.

Ата-ана мен бала арасындағы қарым-қатынасты анықтау.

Баяндама: «Бірге тәрбиелік»

 

7-11 сынып

ата-аналары

Психолог

Хаттама

86

Мұғалімдермен

бірлесе отырып оқушы

 бойында жағымды мінез қалыптастыру.

Оқушы мен мұғалім арасындағы жағымды қарым-қатынас орнату.

Баяндама: «Зейінді

ұстаздың кішкене

 құпиялары»

Мұғалімдер

Психолог

Хаттама

87

Қыз бала тәрбиесіне ерекше назар аудару.

Ана мен қыз бала арасындағы жағымды қарым-қатынас орнатуға үлес қосу

Баяндама: «Қызға қырық үйден тыю»

Ата-ана

Психолог

Хаттама

Ағартушылық кеңес жұмысы

88

Оқушының сауаттылығын

арттыру.

Терроризмнің зияны, балалар қауіпсіздігі, зорлық-зомбылық, жыныстық қол сұғушылықты

 алдын алу.

Кеңес беру,

 Жадынама

үлестіру

2-11 сынып

Психолог

Кеңес журналы

Психопрофилактика

89

Баланың жеке тұлға болып қалыптасуындағы

 ата-ана рөлі.

Ата-ананың бала тәрбиесіндегі жауапкершілігін арттыру.

Тренинг: «Бала тәрбиесіндегі ата-ана рөлі»

 

2-3 сынып

ата-аналары

Психолог

Хаттама

90

Оқушылардың жеке

 ерекшеліктерін анықтау.

Оқушылардың жеке

 Ерекшеліктері мен құндылықтарын анықтап, сай келетін маман иесі болуға қолдау.

Тренинг: «Менің құндылықтарым»

9-11 сынып

Психолог

Хаттама

91

Стресс пен кикілжіңдердің алдын алу.

Әртүрлі көзқарастан дұрыс шешім қабылдай білуге үйрету.

Тренинг: «Қарама-қайшылықтын алдын-алу»

4-6 сынып

«R»тобы

Психолог

Хаттама

92

Өмірге сүйіспеншілігін арттыру.

Өмірдегі стрестік жағдайда дұрыс шешім қабылдауға баулу..

 Тренинг: «Өмірге жағымды көзқарас»

6-8 сыныптар

Психолог

Хаттама

93

Оқушылардың ҰБТ-ге

дайындық кезіндегі қобалжу

деңге

рқын болашақққа сендіру.ық кезіндегі іктерін күшейту.рін анықтау, көмек көрсету, қолдау.йін бәсеңдету.

 

Жарқын  болашақққа сендіру.

Тренинг: «Мен жарқын болашақ иесімін»

11 сынып

Психолог

Хаттама

94

Денсаулықты бағалау.

Салауатты өмір салтын сақтау, өмірге сүйіспеншілікті арттыру.

Тренинг: «Біздің денсаулығымыз біздің болашағымыз»

«R»тобы

Психолог

Хаттама

 

 

 

Наурыз

 

Р/с

Жұмыс мазмұны

Мақсаты

Зерттеу әдістері

Контингент

Жауаптылар

 

Шығыс

Диагностика

95

Оқушылардың қобалжу,

мазасыздық деңгейлерін

анықтау.

Мазасыздық пен қобалжуды болдырмау және алдын алу.

Әдістеме: «Қобалжу деңгейін анықтау»

Филлипс

5,10- сынып

Психолог

Анықтама

Түзету дамыту жұмысы

96

Бала бойындағы қабілеттерді анықтау.

Бала бойындағы қабілеттерді

дамыту және қолдау көрсету

Баяндама: «Дарындылық-ұлт болашағы»

Ата-ана

Психолог

Хаттама

97

Бастауыш пен орта буынға көшуде 4 -сынып ата-аналарын психологиялық қолдау.

5 сыныпқа бейімделу

процесіндегі ата-ана

қолдауының маңыздылығын

түсіндіру.

Баяндама: «Бейімделу кезіндегі 5- ші  сыныптағы қиындықтар»

4 – сынып

ата-аналары

Психолог

Хаттама

Ағартушылық кеңес жұмысы

98

«Жасөспірімдік шақ» дағдарысының алдын алу.

Жаспөспірмнің жыныстық жетілу кезіндегі психологиялық ерекшеліктерін түсіндіру.

Жиналыс: «Түрлі жас кезіндегі жетілу»

Ұлдар, қыздар

Психолог

Хаттама

Психопрофилактика

99

Стресс пен кикілжіңдерді шешге психологиялық қолдау.

Жаттығулар арқылы

стрессті жеңу.

Тренинг: «Стресстен арылу жолдары»

Ата-аналар

Психолог

Хаттама

100

Зиянды әдеттердің алдын алу.

Жасөспірімдерді салауатты өмір салтын сақтауға насихаттау.

Тренинг: «Салауатты өмір-нұрлы болашақ»

7-8сынып

Психолог

Хаттама

101

Оқушының қызығушылығын, қарым-қатынас деңгейін анықтау.

Оқушының қызығушылығын, қарым-қатынас деңгейін, ішкі энергиясын, бейімделуін

анықтау.

Тренинг: «Мен өмірді таңдаймын»

Оқу үлгерімі

төмен оқушы

Психолог

Хаттама

 

 

 

Сәуір

 

Р/с

Жұмыс мазмұны

Мақсаты

Зерттеу әдістері

Контингент

Жауаптылар

Шығыс

 

Диагностика

102

Көңіл күйінің деңгейін анықтау

Оқушылардың өмірге деген құлшынышын арттыру.

Тест «Менің көңіл- күйім»

«R» тобы

Психолог

Анықтама

103

Бастауыш пен орта буынға көшуде 4 -сынып ата-аналарын психологиялық қолдау.

5 сыныпқа бейімделу

процесіндегі ата-ана

қолдауының маңыздылығын

түсіндіру.

Сауалнама: «5 сыныптан күтетін нәтижеңіз?»

4 сынып

 ата-аналары

Психолог

Анықтама

Түзету дамыту жұмысы

104

Адам саудасының алдын алу

 

Адам саудасы туралы

ата-аналарға ақпарат бере

 отырып пікін білу.

Баяндама: «Өз балаларымызды қорғайық»

8-10 сынып

 ата-аналары

Психолог

Хаттама

105

Өмір  туралы ой-өрісін дамыту.

Оқушылардың өмірге деген құлшынышын арттыру,

Эссе жазу: «Мен өмірді сүйемін»

5-10 сынып

Психолог

Хаттама

106

ҰБТ-і туралы ақпараттар беру.

 

нұсқаулармен таныстыру,

 өзін-өзі ұстау ережелері туралы толық ақпарат беру

Дәріс: «ҰБТ-ке дайындық кезінде оқушылардың өз-өздерін ұйымдастыруы»

11 сынып

Психолог

Хаттама

Ағартушылық кеңес жұмысы

107

Мәселелеріне қатысты бағыт,

көмек алады.

Ерікті сұранысқа орай

оқушылардың, ата-ана мен мұғалімдерге  оқу үрдісіне, жеке мәселеріне байланысты

Кеңес беру

4-11 сынып

Психолог

Кеңес

журналы

108

Психологиялық көмек беру.

Суицидке байланысты

мұғалімдерге, оқушылар мен ата-аналарға арналған

Жадынама

Мұғалім, ата-ана, оқушы

Психолог

Кеңес

журналы

Психопрофилактика

109

Ата-ана мен бала арасындағы болашаққа сенімділігін

 артттыру.

Бала мен ата-ана арасында жағымды қарым-қатынас орнату.

 Тренинг: «Әр күнге күлімдеп қарайық»

 11 сынып

Ата-ана

Психолог

Хаттама

110

Әр ата-ана өз баласының болашағына жауапты екенін сезіндіру.

Баланы қолдау мен жауапкершілікті арттыру.

Тренинг: «Адамның бір қызығы бала деген...»

9 сынып

 ата-аналары

Психолог

Хаттама

111

Дарынды оқушыларды қолдау.

Оқушылардың өмірде қол

 жеткізген жетістіктері туралы

 білу, жетістікке жетуге ынталандыру

Тренинг: «Менің жұлдызды сәтім!»

Дарынды

оқушылар

Психолог

Хаттама

112

Мұғалімдердің  көңіл

күйін анықтау.

Мұғалімдерді психологиялық қолдау.

.

Тренинг: «Менің ғажайып сәттерім...»

Мұғалімдер

 Психолог

Хаттама

113

Жас маманның жұмысқа деген қызығушылығын нығайту.

Жас ұстаздардың бойындағы жағымсыз қасиеттерді жоюға көмек беру.

Тренинг: «Ұстаз - ұлы тұлға...»

Жас ұстаздар

Психолог

Хаттама

 

 

 

Мамыр

 

Р/с

Жұмыс мазмұны

Мақсаты

Зерттеу әдістері

Контингент

Жауаптылар

Шығыс

 

Түзету дамыту жұмысы

114

Ата-ананы ҰБТ-ге психологиялық қолдау.

Ата-аналармен емтихан

 жұмыстары бойынша ой

бөлісу.

Баяндама: «ҰБТ-ге психологиялық дайындық»

11 сынып

Психолог

Хаттама

115

Баланың құқығын қорғау.

Жазғы демалыс кезінде балалардың еңбегін пайдаланудың алдын алу.

Баяндама: «Баланың бос уақытын тиімді пайдаланайық»

Ата-ана

Психолог

Хаттама

Ағартушылық кеңес жұмысы

116

Оқушының мақсатын айқындау.

Оқушыға психологиялық қолдау көрсету.

Әңгімелесу: «Өмірдегі  менің мақсаттарым»

«R» тобы

Психолог

Кеңес журналы

Психопрофилактика

117

 Ата-ананы ҰБТ-ге психологиялық қолдау.

Ата-ана бойындағы қобалжу мен үмазасыздықты басу.

Тренинг: «Сәтті күн болсын!»

 

Ата-аналар

Психолог

Хаттама

118

Оқушыларға өмір құндылықтарын түсіндіру.

 

Оқушылардың көңілді сәттерін естеріне түсіруге мүмкіндік

бере отырып, бойларына

жылу көзін енгізу.

Арттерапия (түрлі

түсті бояу мен ермексаз) «Балалар бақытты таңдайды»

1-4 сыныптар

«R» тобы

Психолог

Хаттама

119

Оқушыларды ұйымшылдыққа шақыру.

Оқушылар өз арасында бін-бірі сыйлауға және қолдауға баулу.

Тренинг: «Жүректен жүрекке»

11 сынып

 

Психолог

Хаттама

               

 

 

 

 

Маусым

 

Р/с

Жұмыс мазмұны

Мақсаты

Зерттеу әдістері

Контингент

Жауаптылар

Шығыс

 

Ағартушылық кеңес жұмысы

120

Ерікті сұраныстарына орай

Емтихан алдындағы қобалжуды қалыпқа келтіру

Жеке кеңес

Сұраныс

Психолог

Кеңес журналы

Психопрофилактика

121

ҰБТ және мемлекеттік емтиханнан кейін оқушыларды психологиялық қолдау.

ҰБТ және мемлекеттік емтиханнан кеінгі эмоциялық көңіл күйді позитивті жағымды қалыпқа түсіру

 

«Мен және болашақ өмір»

 

  9,11 класс

Психолог

Хаттама